Ticari tercümeler için en sık talep gören tercüme türüdür diyebiliriz. Çoğu firma yurtdışıyla ticaret yapmaktadır ve ticari bir ortağı vardır. Karşılıklı anlaşmalar yapılmakta ve sözleşmeler imzalanmaktadır. Bu kapsamda çeşitli belgelerin bir dilden diğer bir dile çevirisi yapılmaktadır. Ticari metinlerin tercümesi uzmanlık ve bilgi birikimi gerektirir. O nedenle bu alanda tercüme yapan tercümanlar önemli bir görev üstlenmektedir. Şirketimizde görevli ticari belge tercümesinde deneyim sahibi tercümanlarımızla üst düzey kalitede tercüme hizmeti sunuyoruz.
Ticari metinlerin önemi her şirket için tartışılmazdır. Çünkü bunların büyük kısmı yüksek meblağlar içeren belgelerdir. Hal böyle olunca bu metinlerin tercümesinde yapılacak en küçük hata ya da atlanan bir husus metnin tamamen farklı yorumlanmasına sebep olabilir. Böyle bir olayın meydana gelmesini engelleyebilecek tek husus doğru tercüman seçimidir.
Tercümesi yapılmak üzere tarafımıza teslim edilen ticari belgeleri bu alanda uzman tercümanlarımızla iyice analiz ediyor ve zorluk derecesini de dikkate alarak doğru tercümanı görevlendiriyoruz. Görevlendirdiğimiz tercüman tercüme öncesinde kullanılacak terim çalışmasını yaparak terimleri listeliyor. Bu işlemin ardından tercüme süreci başlamış oluyor. Tamamlanan tercümeler editörlerimiz tarafından 4 aşamalı kontrol sistemine tabi tutuluyor. Bu kontrol sonrası onaylanan tercümeler müşteriye teslim ediliyor.
Ticari tercüme kapsamında hangi belgelerin tercümesi yapılır?
Şirketlere ait aşağıda listelenen belgelerin tercümesi ticari tercüme kapsamında tercüme edilir: Gümrük beyannamesi, kapasite raporu, ticaret sicil kaydı, vergi levhası, faaliyet belgesi, oda sicil kaydı, gelir tablosu, bilanço, finansal rapor, hisse devri sözleşmesi, ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri.
Ticari belge tercümesinde uzman tercümanlarımızla ticari belgelerinizin çevirisini üst düzey kalitede yapıyoruz. Ticari tercüme alanında lider olan şirketimize belgelerinizin dilediğiniz dile tercümesini güvenle yaptırabilirsiniz.